Na kaj moramo biti pozorni pri sklepanju pogodb s poslovnimi partnerji?

Na kaj moramo biti pozorni pri sklepanju pogodb s poslovnimi partnerji?

Glede na nedavna ponavljajoča vprašanja s strani poslovnih partnerjev, smo se odločili, da obrazložimo smisel in namen pogodb ter njihov vpliv na poslovanje oziroma medsebojno sodelovanje. Zavedamo se trenutne gospodarske situacije, ki prevladuje v naši državi in nas je prignala v skrajnost, ko vsi želijo po najhitrejši poti priti do velikih zaslužkov. Žal nimajo vsi poštenih namer, zato lahko z neverjetno ugodnimi ponudbami stranke zvabijo v podpis pogodbe, hkrati pa se je sami nimajo namena držati.

Vse to nas vodi k dodatni pazljivosti, zaradi česar poslovni partnerji vsako pogodbo že v osnovi dojemajo kot nekaj negativnega, nekaj, kar je zasnovano v škodo posameznika. Sami se namreč mnogokrat srečamo z upniki, ki so v preteklosti imeli slabe izkušnje in so pri podpisu nadaljnjih pogodb izjemno pazljivi ter dvomljive narave.

Pred sklepanjem vsake pogodbe svetujemo, da si najprej ogledate ponudbo podjetja. Kajti še vedno velja: če je ponudba predobra, da bi bila resnična, najverjetneje tudi je. To smo izpostavili tudi v prispevku o podjetjih, ki se ukvarjajo s kompenzacijami in poboti, kjer je mnogo podjetij ostalo praznih rok po že vloženem plačilu. Bodite torej pozorni na predplačila, ki jih podjetja zahtevajo pred opravo svojih storitev,  preverite bonitetno oceno podjetja, s katerim imate namen sodelovati ter odprte poslovne račune. Na tej povezavi si oglejte kako lahko brezplačno preverite poslovanje podjetij s katerim imate namen poslovati. Z vsakim pregledom oziroma oceno bodočega partnerja lahko namreč močno zmanjšate tveganje, ki ga tovrstno sodelovanje lahko prinese.

V našem podjetju je cilj dolgoročno poslovanje s podjetji, zato je tudi naša pogodba sestavljena korektno, s pravno podlago, kjer so opredeljeni pogoji, pod katerimi nudimo svoje storitve. Členi v pogodbi niso namenjeni k skrivanju stroškov, sam namen pogodbe pa je kar najboljše zavarovati tako interese poslovnih partnerjev kot tudi naše interese.

Če še vedno niste prepričani, da si želite sodelovanja z zunanjimi partnerji ali pa si delo na področju izterjav enostavno želite opraviti sami, smo za vas pripravili Gradivo za samostojno upravljanje terjatev, s katerimi si boste občutno olajšali svoje delo, hkrati pa boste imeli svojega »notranjega sodelavca«, ki vas bo usmerjal in vam zagotovo pomagal priti do poplačila terjatev.

S promokodo POSEBNA CENA pa lahko uveljavite popust ter si svoj produkt v tej akciji, ki traja do 31.3.2016 zagotovite po polovični ceni in sicer že za 59,90 € + DDV.

Ne glede na vašo odločitev bomo vašega kontakta zelo veseli in z veseljem vam bomo pomagali na poti do poplačila vaših terjatev.

Oddaj povpraševanje